Winkel vandaag open van 10:00 tot 17:00
ONLINE 24/7
  • Bekijk en bestel producten ook in onze échte winkel in Utrecht
  • 3.000m² wooninspiratie
  • De mooiste merken

Ruilen & Retourneren

Ik wil graag mijn online aankoop retourneren

Voldoet het geleverde artikel niet aan je verwachtingen? Dan kun je het product altijd retourneren. Je hebt tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling de tijd om artikelen kosteloos te retourneren in de eLiving winkel of op eigen kosten terug te sturen. Hierbij gelden de volgende voorwaarden:
  • Het is niet mogelijk om op maat gemaakte artikelen, lichtbronnen en cadeaukaarten te retourneren.
  • Het product moet onbeschadigd en ongebruikt zijn, in de originele verpakking én in de originele staat zijn voor retourzending. We willen het product ook graag onbeschadigd en in de originele verpakking kunnen aanbieden aan een volgende koper. Je mag het product natuurlijk wel uitpakken om te beoordelen.

Mijn online bestelling terugbrengen in de eLiving winkel

Neem de factuur (eventueel een kopie) en het retourformulier ingevuld mee. Mocht het te retourneren artikel beschadigd zijn, dan kunnen er kosten in rekening worden gebracht.

Download hier het retourformulier.

Mijn online bestelling terugsturen via de post

  • Vul het retourformulier in
  • Verpak het artikel goed, zodat deze met de verzending niet beschadigd
  • Stop het retourformulier samen met de factuur (eventueel een kopie) in het pakket. 
  • Knip het adreslabel op het retourformulier uit en plak dit op het pakket. 
  • Verstuur het pakket bijvoorbeeld via PostNL. (De kosten van pakketten die onder rembours of ongefrankeerd naar eLiving worden verzonden, zullen wij helaas moeten doorberekenen.)
  • Bewaar je verzendbewijs goed totdat je per e-mail een ontvangstbevestiging hebt gekregen.

Retouradres 

eLiving t.a.v. Afdeling Retouren
Zeelantlaan 41 
3526 AK Utrecht

Mijn online bestelling op laten halen door eLiving

Mocht je het te retourneren artikel willen laten ophalen door eLiving, dan vragen we je contact op te nemen met onze klantenservice voor het maken van een afspraak om tegen betaling het geleverde artikel op te komen halen. De retourkosten voor het laten ophalen van het te retourneren artikel bedragen € 95,-.

 

Krijg ik de verzendkosten terug bij een geretourneerde bestelling?

Online bestellingen moeten op eigen kosten teruggestuurd worden. De kosten van de retourzending worden niet betaald door eLiving. De verzendkosten van de heenzending ontvang je alleen wanneer de complete bestelling is teruggestuurd. Zodra een deel van de bestelling wordt teruggestuurd, zijn de kosten van de heenzending nog steeds voor eigen rekening.

Wanneer ontvang ik een ontvangstbevestiging en mijn terugbetaling van eLiving?

Per e-mail ontvang je een ontvangstbevestiging waarin we bevestigen dat we jouw retourzending succesvol hebben ontvangen. Wij streven ernaar het aankoopbedrag en de verzendkosten van de heenzending (alleen het geval bij ontvangst van complete bestelling), binnen vijf werkdagen terug te storten op het door jouw aangegeven (IBAN) bankrekeningnummer. De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening.
 

Meld je aan voor de eLiving nieuwsbrief en ontvang het
laatste nieuws over producten, trends en acties.

Contact

Heb je een vraag? Neem dan contact op met eLiving via onderstaand contactformulier

Stuur een E-mail

Schrijf je in voor de eLiving Nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste nieuws over producten, aanbiedingen en de webshops bij eLiving.

Inschrijven nieuwsbrief

Zeelantlaan 31-41
3526 AK Utrecht
Woonboulevard
info@eliving.nl
Openingstijden:








Klik hier voor aangepaste openingstijden
7 DAGEN PER WEEK GEOPEND!